torsdag 11 juni 2009

Lite om lägenheten

Vardagsrummet





Såhär ser det ut i vardagsrummet. Bilden är tagen för cirka en vecka sen, innan min underbara lilla familj hjälpte mig att flytta in större möbler.
Det är ett till fönster till vänster.
"BLÅ rummet"



Här ska lilleman sova när jag har gjort iordning allt.

Känns huvva stereotypt med blå väggar till lillen men det fungerar.




KÖKET
Vet inte riktigt hur dom tänkte när de valde de där blå/beige/gul-randiga tapeterna till det vackra köket men med lite gardiner o tavlor så blir det säkert bättre=)
The "Master bedroom"
Här sover jag, väldigt rosa väggar men min hemvävda matta passar ruggit bra=)
Återkommer med uppdaterade bilder när lägenheten är "färdig" eller iaf "färdigare" =)
ENJOY!











1 kommentar:

  1. Hihi - jag är besökare nr ETT!!
    Fina bilder före "invasionen" av alla saker =) men snaart är det klart! Det kommer att bli suuuperfint!
    Och - grattis till bostaden!!
    Kram/M

    SvaraRadera